Politica de retur

Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la www.alira.ro și vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici pentru procedura de retur a produselor în maxim 10 zile lucrătoare, conform dispozițiilor Ordonanței de Guvern nr.130/2000, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță. Termenul de 10 zile lucrătoare prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:

  1. pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;
  2. pentru servicii, din ziua încheierii contractului;

Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță. Dreptul de retur în 10 zile lucrătoare se adreseaza doar clienților care au achizitionat produse online de pe site-ul www.alira.ro Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distantă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Conform Ordonanței nr. 130/2000 consumatorul este răspunzător de achitarea cheltuielilor aferente returnării produselor către comerciant. Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului de catre consumator. Conform dispozițiilor Ordonanței nr. 130/2000, consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care parțile (consumatorul și comerciantul) au convenit altfel:

  1. contracte de furnizare de servicii a caror execuție a început, cu acordul consumatorului, înaintea expirării termenului de 10 zile lucrătoare;
  2. contracte de furnizare de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
  3. contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
  4. contracte de furnizare a înregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care aceste înregistrări sau programe informatice au fost desigilate de către consumator;
  5. contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor magazin;
  6. contracte de servicii de pariuri sau loterii;

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate in secțiunea “Contact”.